Διαδικτυακές έρευνες > Μεθοδολογία
Η μεθοδολογία της έρευνας θα βασίστηκε πάνω στο μοντέλο του Παρατηρητηρίου Euracademy, και συμπεριέλαβε τρεις τύπους έρευνας με χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και ένα μικρό αριθμό από μελέτες περιπτώσεων.
Η έρευνα στόχευσε σε τρεις ομάδες ενδιαφέροντος: παρόχους ηλεκτρονικής μάθησης, μαθητές ηλεκτρονικής μάθησης και μελλοντικούς χρήστες ηλεκτρονικής μάθησης. Οι δυο τελευταίες κατηγορίες αποτελούν ουσιαστικά και το κομμάτι της ζήτησης της αγοράς ηλεκτρονικής μάθησης.
Τα ερωτηματολόγια της έρευνας βασίστηκαν στο αρχικό πρότυπο του Παρατηρητηρίου, βελτιωμένα έτσι ώστε να είναι ποιο απλά, ουσιαστικά και εύχρηστα. Η έρευνα έγινε κυρίως ηλεκτρονικά, αν και σε πιλοτικό επίπεδο έγιναν κάποιες συνεντεύξεις έτσι ώστε να δοκιμαστεί το ερωτηματολόγιο πριν την εφαρμογή της έρευνας από όλους του εταίρους. Τα ερωτηματολόγια είναι διαθέσιμα από την ιστοσελίδα του e-ruralnet και έχουν μεταφραστεί σε 12 Ευρωπαϊκές γλώσσες.
Βάση της προηγούμενης εμπειρίας οι εταίροι του δικτύου επέλεξαν τον τελικό αριθμό του δείγματος της έρευνας σε εθνικό επίπεδο, εξασφαλίζοντας παράλληλα ότι θα εκπονούσαν αρκετές μελέτες περιπτώσεις από παρόχους που εφαρμόζουν καινοτόμες λύσεις στην ηλεκτρονική μάθηση. Περίπου 3 με 10 μελέτες περίπτωσης εκπονήθηκαν σε κάθε χώρα. Με τα στοιχεία αυτά δημιουργήθηκε μια Βιβλιοθήκη με παραδείγματα καλής πρακτικής.