Συνέδριο

Το δίκτυο e-ruralnet διοργάνωσε το διεθνές συνεδρίο με τίτλο "Νέες τεχνολογίες για μάθηση χωρίς διακρίσεις: προοπτικές για το μέλλον" στις 10-11 Νοεμβρίου 2011 στην Φλωρεντία της Ιταλίας. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την σελίδα του συνεδρίου

 

Νέες τεχνολογίες για μάθηση χωρίς διακρίσεις: προοπτικές για το μέλλον

10-11 Νοεμβρίου 2011

Palazzo Medici Riccardi
Φλωρεντία, Ιταλία


Στόχοι του συνεδρίου
Το συνέδριο στοχεύει να τονώσει την συζήτηση και την δικτύωση στο θέμα της μάθησης χωρίς διακρίσεις στην Ευρώπη, μεταξύ των επαγγελματιών στην δια βίου μάθηση και την επαγγελματική κατάρτιση, των παρόχων ηλεκτρονικής μάθησης, των κοινωνικών εταίρων και των διαμορφωτών πολιτικής σε συναφή πεδία, καθώς και των μελών του δικτύου E-RURALNET.
Έμφαση θα δοθεί στο ρόλο των τεχνολογιών του διαδικτύου σχετικά με την αύξηση της πρόσβασης στην δια βίου μάθηση, κυρίως της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης σε περιοχές που κινδυνεύουν από «εκπαιδευτικό αποκλεισμό», λόγω χωρικής απομόνωσης, κοινωνικών ιδιαιτεροτήτων και ελλείψεων στις υποδομές. Στις περιοχές αυτές, η μάθηση χωρίς διακρίσεις προωθεί την οικονομική ανάπτυξη και βελτιώνει την ποιότητα ζωής,


Υπόβαθρο του Συνεδρίου
Το συνέδριο βασίζεται στα αποτελέσματα του Παρατηρητηρίου του Euracademy – Δίκτυο e-ruralnet www.e-ruralnet.eu , το οποίο ερευνά θέματα προσφοράς και ζήτησης της μάθησης με την χρήση των τελευταίων τεχνολογιών στην Ευρώπη. Η έρευνα που διεξάγεται από το Δίκτυο e-ruralnet σε 11 χώρες επικεντρώνεται σε περιοχές της περιφέρειας, μελετώντας τις τεχνολογικές και παιδαγωγικές καινοτόμες πρακτικές που κάνουν την μάθηση χωρίς διακρίσεις πραγματικότητα.


Θέματα του Συνεδρίου:
- Ορίζοντας την μάθηση χωρίς διακρίσεις
- Αφαιρώντας το “e” από το e-learning: ξεπερνώντας τα «όρια» μεταξύ συμβατικής μάθησης και ηλεκτρονικής μάθησης στην δια βίου εκπαίδευση.
- Ζήτηση και προσφορά για ηλεκτρονική μάθηση στην Ευρώπη για δια βίου εκπαίδευση
- Παιδαγωγικές και τεχνολογικές καινοτομίες στην μάθηση και η χρήση των νέων μέσων
- Κοινωνικά δίκτυα και μαθησιακές κοινότητες ως μοχλοί ανάπτυξης της μάθησης χωρίς διακρίσεις 
- Ευρωπαϊκές πολιτικές στην δια βίου μάθηση και ο αντίκτυπος τους στην μάθηση χωρίς διακρίσεις
- Χωρικές διαστάσεις της μάθησης χωρίς διακρίσεις
- Εμπόδια και κίνητρα για την μάθηση χωρίς διακρίσεις

Οι ενδιαφερόμενοι ομιλητές προσκαλούνται να καταθέσουν περιλήψεις εισηγήσεων στα παραπάνω θέματα

Συμμετέχοντες
Επαγγελματίες στην συνεχιζόμενη εκπαίδευση και στην επαγγελματική κατάρτιση, δημόσιοι ή ιδιωτικοί οργανισμοί που προσφέρουν ηλεκτρονική μάθηση, ακαδημαϊκοί και φοιτητές, κοινωνικοί εταίροι και διαμορφωτές πολιτικής στην δια βίου μάθηση και σε συναφή πεδία, ερευνητικά προγράμματα συγχρηματοδοτούμενα από την Ε.Ε, μέλη δικτύων σχετικών με την δια βίου μάθηση.

Πρόγραμμα Συνεδρίου
Το συνέδριο έχει διήμερη διάρκεια.

10 Νοεμβρίου 2011. Πρωί: συνεδρίαση σε ολομέλεια με προσκεκλημένους ομιλητές
Απόγευμα: θεματικά εργαστήρια με 4-5 εισηγητές το καθένα
11 Νοεμβρίου 2011. Πρωί: συνεδρίαση σε ολομέλεια και θεματικά εργαστήρια
Απόγευμα: συνεδρίαση σε ολομέλεια με στρογγυλό τραπέζι

Στους συμμετέχοντες θα διατεθούν χώροι κατάλληλη για έκθεση και επίδειξη έργων και προϊόντων σχετικών με το θέμα του συνεδρίου στους παρευρισκόμενους . Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να επικοινωνήσουν έγκαιρα με τους διοργανωτές για την κράτηση των σχετικών χώρων.

Πρόσκληση εισηγήσεων
Το συνέδριο είναι ανοικτό στην υποβολή εισηγήσεων στις σχετικές θεματικές. Καινοτόμες εισηγήσεις εκτός θεματικών μπορούν να γίνουν δεκτές εάν θεωρηθεί ότι παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να αποστείλουν περιλήψεις των εισηγήσεων στην Αγγλική έκτασης 200-300 λέξεων μέχρι τις 30 Ιουνίου. Οι περιλήψεις θα εξεταστούν από την Επιστημονική Επιτροπή του Συνεδρίου. Η απόφαση της επιτροπής θα ανακοινωθεί στους συγγραφείς μέχρι τις 15 Ιουλίου. Η προθεσμία για την υποβολή των τελικών εισηγήσεων είναι στις 10 Σεπτεμβρίου 2011.

Επιστημονική Επιτροπή Συνεδρίου:
- Dr. Antonio Raschi, IBIMET, IT
- Prof. Andrez Kaleta, Nicolaus Copernicus University, PL
- Prof. Irén Dr. Szörényiné Kukorelli DS.C, Hungarian Academy of Sciences, HU
- Dr. Fouli Papageorgiou, PRISMA Center for Development Studies, GR